سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیفت ابرو چیست


با انجام جراحی های اضافی، می توان شکل و موقعیت پایدار ابروها را درمان کرد. یه سوزن فوق باریک به شکل منحنی از بافت نرم پوست عبور داده میشه. تزریق چربی در شقیقه می تواند حجم این بخش از صورت افراد را افزایش داده و همچنین چهره آنان را از حالت استخوانی به نرمال و طبیعی تبدیل کند. از مزیت های لیفت ابرو این است که پس از انجام آن چهره فرد ، تغییر بسیار زیادی می کند . می توان گفت شدت درد بسیار کم است و چون درد غیر تحملی ندارد پس نیازی به بیحسی موضعی نمی باشد . البته نباید تصور شود که همیشه آن جراحی که بیش تر از سایرین دستمزد دریافت می کند، پزشک متبحرتری است، ولی با این حال، دستمزد دریافتی توسط جراح به مدرک، تخصص و تجربه ی وی وابسته است. از این رو هرگز نباید به امید دائمی بودن یک مدل درمان افتادگی و یا روش جوانسازی به سراغ آنها رفت ، بلکهبالعکس باید واقعیت موقت بودن اکثر آنها را پذیرفت .

پس از عمل از کمپرس یخ استفاده کنید ،توجه داشته باشید که نباید آن را به طور مستقیم روی محل کبودی قرار دهید،بهتر است آن را لای دستمالی پیچیده و پس از آن روی محل کبودی قرار دهید. لیفت ابرو می توان باعث زنده شدن افتادگی یا ازبین رفتن چروک موجود در پیشانی فرد شود و به شما کمک کند ظاهری داشته باشید که کمتر عصبانی ، ناراحت یا خسته به نظر م یرسد . این روش برای افتادگی های ملایم و متوسط مناسب است و بدلیل اینکه برش های محدودی ایجاد می کند درنتیجه عوارض کمتر و دوره ی درمان کوتاهتری دارد. احتمالا در این روش، برشها کمی عمیقتر ایجاد شوند اما پس از مدتی کاملا از بین خواهند رفت. در تکنیک لیفت شقیقه با ژل از فیلرهای مختلفی برای تزریق استفاده میشود، اما متداولترین این فیلرها، فیلرهای اسید هیالورونیک میباشند. این روش هزینه و عوارض کمی دارد، دوره ی ریکاوری آن بسیار سریع و آسان است و شما بعد از تزریق بوتاکس نیاز به استراحت ندارید و می توانید به فعالیت های روزانه خود ادامه دهید.

افرادی که پوست کلوئیدی دارند حتما باید قبل از عمل با پزشک خود مشورت کنند. این روشها معمولا ماندگاری مناسبی دارند و نتایج رضایت بخشی را برای شما ایجاد میکنند. با توجه به اینکه در این جراحی زیبایی، پیشانی و شقیقه کشیده می شوند، لایه های زیرین پوستی فرصت مناسبی برای تجدید کلاژن سازی دارند. زمانی که حس می کنید به دلایلی مثل افزایش سن پوست اطراف ناحیه ابرو شل شده است و دیگر حالت الاستیک و انعطاف قبل را ندارد در نتیجه می بینید فرم ابروهایتان نسبت به قبل عوض شده است . هیچ نوع عارضه پوستی مثل لک و زخم و … روی پوست ایجاد نمیکند. در سال های اخیر، مطابق با روند تغییرات زیبایی، مردان نیز در ابروهای خود تغییراتی ایجاد می کنند.
در صورت امکان در روز های آفتابی در معرض مستقیم نور خورشید قرار نگیرید و کرم مخصوصی که دکتر متخصص توصیه کرده را حتما تهیه و استفاده کنید. کبودی و ورم پس از عمل کاملا طبیعی است و جای نگرانی نیست.این کبودی ها تقریبا یک هفته تا ده روز بعد از عمل از بین میرود. استفاده از یخ روی زخم ها، باعث میشود آب یخ مستقیما روی زخم ها ریخته شود و جای زخم ها تازه شود. یخ یا کیسهی آب گرم را روی زخمتان نگذارید و فقط از پمادها و داروهایی که پزشکتان تجویز کرده استفاده کنید. لیفت ابرو نیاز به بیهوشی کامل یا بیهوشی موضعی دارد که انتخاب آن بستگی به تشخیص پزشکتان دارد. زمان زیادی برای بهبودی کامل نیاز است. برای داشتن نتیجه مطلوب از جراحی لیفت صورت، حتما بهدنبال بهترین جراح لیفت ابرو در تهران باشید. برای عمل لیفت ابرو باید از سلامتی کامل برخوردار باشید.

توجه داشته باشید که این روش با بیهوشی کامل انجام می شود. لیفت ابرو می تواند باعث بی حسی موقت یا دائمی در ناحیه پیشانی یا قسمت بالای پوست سر شود. در حالی که بیشترین تعداد داوطلب برای انجام این عمل را می توان افراد بالای چهل سال دانست؛ چرا که در سنین بالاست که آثار دقیق پیری مشخص می شوند و فرد برای بهبود ظاهر صوررت خود اقدام می نماید. همانطور که میدانید زیبایی تاثیر زیادی در سلامت روحی انسان دارد به همین دلیل افرادی که از زیبایی خود رضایت کافی ندارند باید به دنبال روش هایی باشند که با استفاده از آن بتوانند نواقص زیبایی خود را برطرف کنند. در صورتی که شما نیز از این دسته افراد هستید، می توانید با بهره گیری از روش های مختلف لیفت ابرو، ظاهر بخش بالایی صورت خود را بهبود بخشید. ممکن است بعد از انجام عمل لیفت ابرو، جای زخم دیده شود.