سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عمل جراحی ژنیکوماستی


در بیشتر موارد این ورم سینه ها بدون هیچ درمانی در طول شش ماه تا دو سال می خوابد. در صورتی که درمان صورت نگیرد و جراحی رخ دهد ممکن است بازگشت پیدا کند . از مصرف بیش از حد الکل اجتناب کنید زیرا ممکن است شرایط را بدتر کند. عمل جراحی ژنیکوماستی را اینجا مطالعه کنید.به این معنی که می تواند به حذف آب اضافی و همچنین سموم مضر و استروژن بیش از حد از بدن کمک کند. و چرا نیاز به عمل جراحی دارد. البته این بدان معنا نیست که هر فردی که ژنیکوماستی دارد قرار است در آینده دچار سرطان سینه شود، باید بدانید که سرطان پستان در مردان یک بیماری نادر است. نوع دوم ژنیکوماستی واقعی که در آن مؤلفه اصلی ، بافت های غده بزرگ شده و سودو مودینکومیا است که در آن سینه ها به دلیل رسوب چربی در ناحیه پستان ایجاد می شوند. مدت زمان و نحوه استفاده از گن به سرعت بهبودی زخم ها بستگی دارد. مدت زمان انجام این جراحی نهایتا دو ساعت خواهد بود که تحت بیحسی موضعی انجام میشود.

نتیجه ی حاصل از این عمل رضایتبخش و دائمی است. از روغن درخت چای یا روغن اسطوخودوس یا سایر محصولات ساخته شده از این روغن ها استفاده نکنید چون این روغن ها غدد درون ریز را تحت تاثیر قرار داده و فعالیت های استروژن را تقلید می کنند. سیگار نکشید و از سایر دخانیات نیز استفاده نکنید. این عارضه تاثیر منفی زیادی بر جسم فرد بیمار نمیگذارد اما از نظر روحی و روانی میتواند بسیار مشکل ساز باشد. این افراد به دلیل عیوب ظاهری در اندامشان از حضور در اجتماع و برقراری روابط با یکدیگر امتناع می کنند. پیری: تغییرات هورمونی که با روند پیری ایجاد می شود می تواند منجر به ژنیکوماستی شود. نکته: این درمان برای افراد مبتلا به فشار خون بالا و مشکلات قلبی توصیه نمی شود. هرچه این عارضه در سنین پایین تر ایجاد شود؛ احتمال افسردگی، استرس از حضور در اجتماع و به دنبال آن مشکلات روحی و روانی، بیشتر می شود. در عارضه شبه ژنیکوماستی، سینه های بزرگ مردان حاوی هیچ بافت پستانی نیست.

هیچ دارویی را برای بدن سازی مصرف نکنید. استفاده از روش لیپوساکشن یکی از مناسب ترین درمان ها برای سینه های بزرگ مردان است. از مواد مخدری مانند ماری جوانا استفاده نکنید. 4. نوع چهار ژنیکوماستی، زمانی ایجاد میشود که پس از بزرگ شدن پستان مردان، هیچ اقدام درمانی در خصوص آن انجام ندادهاند. ژنیکوماستی در مردان: شیوع دوباره ژنیکوماستی در بین افراد 50 تا 70 سال رایج است. این تورم در طول دو تا سه هفته اول بعد از تولد، از بین می رود. ژنیکوماستی عارضهای رایج در بین آقایان است که بهراحتی با انجام جراحی ژنیکوماستی قابل درمان است. این بزرگی سایز در افراد دارای اضافه وزن یا چاق ایجاد می شود و با کاهش وزن این مشکل برطرف می شود. ژنیکوماستی در نوزادان: بیش از نیمی از نوزادان پسر به خاطر اثرات استروژن مادر، با سینههای درشت به دنیا میآیند. توجه: قبل از مصرف مکمل این ماده با پزشک خود مشورت کنید، زیرا ممکن است با داروهای خاص و درمان های هورمونی تداخل داشته باشد. با مشاهده این علائم حتما به پزشک مراجعه نموده و جویای مراحل درمانی شوید.

هنگام انتخاب یک جراح پلاستیک را برای جراحی ژنیکوماستی انتخاب می کنید ، به خاطر داشته باشید که تجربه جراح و راحت بودن شما با او ، نیز به اندازه هزینه نهایی مهم است . پزشک گزینههای پیش رو را بطور کامل در هنگام مشاوره مورد بحث قرار خواهد داد. هدف از درمان ژنیکوماستی کاهش اندازه پستان در آقایانی است که از سینه های بزرگ خود خجالت می کشند. بافت پستان صاف و الاستیک است، اما سفت نیست. در ژنیکوماستی واقعی، بزرگ شدن سینه مردان در واقع شامل رشد بافت سفت پستان است که با ورزش های سخت یا کاهش وزن تغییر نمی کند و فقط از طریق جراحی قابل درمان است. زمانی که بدن با کمبود مواد مغذی مواجه می شود سطح هورمون تستسترون کاهش می یابد ولی هورمون استروژن ثابت می ماند. این اتفاق می تواند منجر به کاهش یا مسدود کردن اثر تستسترون یا افزایش سطح هورمون استروژن شود.

روش های درمانی برای انجام این عارضه متفاوت است و هزینه ی عمل جراحی ژنیکوماستی کاملا به این بستگی دارد که شما پزشک و جراح عمومی شما کدام روش را برای درمان در نظر گرفته است. ژنیکوماستی در دوران بلوغ: ایجاد ژنیکوماستی در دوران بلوغ به دلیل عدم تعادل هورمون ها نسبتا شایع است. جراحی کوچک کردن سینه یا ژنیکوماستی به دو روش انجام میشود. لذا چنانچه پزشک شما این داروها را برای درمان شما مناسب دانسته است، مقدار مصرف خود را به هیچ وجه کاهش یا افزایش نداده و مصرف آنها را به افراد دیگر توصیه نکنید. ژنیکوماستی نام عارضه ای است که طی آن سینه ی مردان به دلیل عدم تعادل هورمون های استروژن و تستوسترون بیش از حد رشد کرده و بزرگ می شود. اگر شما نوجوان هستید، احتمالاً به انجام آزمایش نیازی ندارید و بزرگی پستان، طی دو تا سه سال، خود به خود برطرف خواهد شد، اما پسران بزرگ تر و مردان جوان ممکن است به آزمایش نیاز داشته باشند. از بین تمام ورزش ها، شنا کردن به خصوص برای درمان ژنیکوماستی و کاهش حجم چربی آن مفید است. هر عارضه­ ای که برای انسان پیش می­ آید تعریف، علل و علائمی دارد و اغلب اوقات (!) درمانی.