سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیفت شقیقه چیست


مصرف هرگونه داروی حاوی آسپرین ، از دو هفته قبل از جراحی ممنوع می باشد. چنانچه به بیماری خاصی مبتلا هستید و یا داروی خاصی را مصرف میکنید بهتر است که این موارد را با پزشک معالج خود در میان بگذارید. جراحی لیفت شقیقه معمولاً با بی حسی موضعی یا در برخی موارد با بیهوشی عمومی انجام می شود. از طریق شکل دادن یا جابجا کردن ، چربی های ناحیه صورت ، گردن و گونه ها می توان تغییرات لازم را در صورت اعمال کرد ، و همچنین موقعیت بافت های زیرین را تغییر داد. در بیشتر جراحیهای پیشانی و ابرو برای کسب بهترین نتیجه لازم است برشی در پوست سر انجام شود. افزایش سن زمینههای لازم برای پیری پوست و ظهور چین و چروکها را فراهم میکند و امروزه روشهای مختلفی برای از بین بردن این چین و چروکها بوجود آمدهاند. افرادی که در ناحیه شقیقه و ابرو پوست اضافه دارند. لیفت شقیقه یکی از پرطرفدارترین روشهای درمان افتادگی ابرو و از بین بردن چین و چروک در قسمت شقیقه سر است. با اینکه اصلاح چین و چروک های پوستی از طریق تزریق چربی، تزریق بوتاکس و … قابل انجام است اما رفع چین و چروک های عمیق تر نیاز به عمل پیچیده تری مانند لیفت چروک پیشانی دارد.

افرادی که اخمو به نظر می رسند می توانند با انجام لیفت پوست پیشانی نسبت به اصلاح این وضعیت اقدام کنند. لیفت اندوسکوپیک ابرو متداول ترین روش با ماندگاری بالا و دوره نقاهت کوتاه تر نسبت به روش های دیگر است. بنابراین انتخاب روش مناسب برای لیفت ابرو و بالا بردن آن، بستگی به حالت چهره صورت فرد نیز دارد. با رفع و اصلاح این قسمت از صورت، جوان سازی صورت گرفته و چهره فرد شاداب تر به نظر خواهد رسید. در صورت هایی که حالت گرد و بیضوی دارد، ایجاد قوس و حالت کمانی در ابروها چهره فرد را جذاب تر می کند. در طول روز سعی کنید به طور مداوم و تا حد امکان آب بنوشید تا سلول های پوست مرطوب شده و پوست حالت خشکی پیدا نکند و کاملا ارتجاعی باشد. تا 48 ساعت پس از لیفت شقیقه از لمس، خارش و یا ماساژ این ناحیه خودداری کنید. برش ها به طور معمول در پیشانی یا پلک فوقانی و یا در محل رویش موها ایجاد می شوند.

لیفت ابرو و پیشانی یک عمل زیبایی است که در آن پوست اضافه برداشته می شود تا وضعیت چین و چروک ها در پیشانی و ابروها اصلاح شود. 9. 9. آیا اسکار عمل لیفت اندوسکوپیک ابرو باقی می ماند؟ آیا جراحی لیفت ابرو درد ناک است ؟ افزایش حساسیت در سطح پوست به طوری که با لمس پوست موجب درد سوزشی شود. ورزش کردن و استفاده از استخر، سونا و یا جکوزی را به حداقل یک ماه پس از لیفت کردن شقیقه موکول نمایید. کمپرس آب سرد و داروهای ضد التهاب بهترین گزینه برای کاهش تورم و کبودی در این روش هستند و بدون مشورت پزشک خود از روشهای دیگری برای این منظور استفاده نکنید. استفاده از داروهای رقیق کنندهی خون و یا وارفارین میتواند روند ترمیم زخم و یا لخته شدن خون در محل جراحی را تحت تاثیر قرار دهد و مصرف این داروها باید 1 هفته قبل از جراحی متوقف شود. 1. اگر سن ظاهری شما کمتر از 35 سال است، به طور قطع هیچکدام از روشهای جراحی لیفت باز صورت برای شما مناسب نیست و بهتر است از روشهای غیر جراحی جوانسازی صورت (مثلا لیفت با نخ) استفاده نمایید.

امروزه میل به جوانسازی و زیباتر شدن پوست در بین همه افراد وجود دارد. در افراد مسن نشانه های پیری بر روی پوست صورت و در پیشانی آشکار می شود. عمل لیفت پیشانی توسط تکنیک های مختلفی انجام می شود که در هر کدام از این روش ها محل برش و عمق و طول بریدگی متفاوت خواهد بود. به طور کلی این روش برای افرادی که ابروهای افتاده دارند مناسب است در حالیکه برای رفع پُف و پوست اضافه پلک ها روش بلفاروپلاستی مناسب تر به نظر می رسد. 5- بعد از 48 ساعت می توانید باندها را باز کرده و موهای خود را به آرامی با شامپو بچه بشویید. همانگونه که قبلاً به آن اشاره شد، افزایش سن موجب پدیدار شدن چین و چروکهایی در صورت میشود که میتوانند زیبایی شما را با خطراتی جدی مواجه کنند. نیازی به بیهوشی نیست و بسیار مقرونبهصرفه است. لیفت شقیقه توسط دکتر رامین مدرسی بصورت سرپایی و با استفاده از بی حسی موضعی و در موارد نادری تحت بیهوشی انجام می گیرد.

اگرچه در هر روش مدت زمان عمل متفاوت است،اما معمولا از زمان تزریق بیهوشی تا زمان آخرین بخیه حدودا یک ساعت زمان می برد. در این مقاله سعی کردیم تا شما را با عوارض لیفت شقیقه بیشتر آشنا کنیم. زنان باردار و شیرده، بیماران دیابتی و بیماران قلبی ممکن است با خطراتی در صورت استفاده از این روش مواجه شوند و بهتر است که در این رابطه با پزشک معالج خود مشورت نمایند. همزمان با این عمل بعنوان مکمل می توان از لیفت ابرو و لیفت پلک نیز استفاده کرد. لیفت شقیقه که به عنوان “لیفت تمپورال ابرو و چشم” نیز شناخته می شود که با هدف لیفت صورت ، ابرو و چشم را به سمت بالا و شقیقه ها می کشد . هرچه میزان رضایت آن ها از این پزشک بیشتر باشد، به انتخاب درست نزدیک تر خواهید بود. آگاه باشید لیپوماتیک هم مانند دیگر عمل های زیبایی با خطرات و ریسک های خاص خودش همراه است که انتخاب بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران باعث می شود احتمال بروز خطرات را کاهش دهد. استفاده موضعی از ماسک عسل مانوکا، از بین رفتن فیبر کلاژن و هیپرپلازی اپیدرم را ده درصد اثر کاهش می دهد. استفاده لوسیونهایی را که پزشک تجویز کرده است را فراموش نکنید.